Doordraver Ik rijd momenteel de ontzettend leuke Franse Draver bij. Rolex (officieel Roscoff Elegance) is van een van mijn beste vriendinnen en we hebben ontzettend veel lol samen. Hij doet altijd zijn best en zet zeker in de lessen zijn beste beentje voor! Dit zijn wij in volle galop over de Wekeromse Heide π
irislisette Jans is weer een jaar uitgesteld π zusje werd zwanger. Dus nu rond 01-2023 Doordraver Stoere foto!
Amanda Oh, wat een heerlijke foto! Ik mis dat wel eens hoor π Gewoon ff vol gas de (in mijn geval) Veluwe over. Maar wie weet over een paar jaar met mijn bontje weer!
Tezzy Ik mag een super lieve gepensioneerde haflinger dame verzorgen. Lekker tutten, knuffelen, poetsen en wandelen π Het is een plaatje om te zien, met een echt hafkarakter π Met inmiddels een berenvachtje
Tezzy Doordraver het is echt een schatje! Door omstandigheden was ik twee maanden niet geweest, maar toen ik weer op stal kwam en ze zag me kwam er gewoon nog steeds een hinnikje uit π
Miranda Tezzy Ik heb je foto's even opnieuw erop gezet, als je ze al gedraaid op je computer/mobiel hebt staan dan komen ze in de upload ook gedraaid. Maar kleine moeite voor mij om ze even aan te passen π
Tezzy irislisette Hihi, ja zeker! Tot we aan de wandel gaan, dan wordt het een echte haflinger. Op zoek naar elke mogelijkheid om grapjes te snaaien π Miranda Bedankt! Wel gek want op mijn telefoon staan ze wel recht.