We hebben een nieuw logo, dit logo is gemaakt door Daisy. Zij heeft afgelopen tijd heel hard gewerkt om dit prachtige logo voor Equinemarkt te maken! Wij zijn er heel erg blij mee!
Dit logo is niet zomaar ontstaan. In gesprekken tussen Daisy en Miranda kwam naar voren dat er een ander logo moest komen, maar wat zou dan echt passen bij Equinemarkt? Wij staan voor samenwerking, harmonie en plezier. Daisy had in het verleden al eens de merrie van Miranda getekend in een kleine avatar en al in gesprek kwamen zij samen op een idee. Het nieuwe logo werd gebaseerd op de afscheidsfoto's van Sanya en Miranda. Buiten het verdriet om, staalde deze foto's een hele hechte band uit. Dit willen wij ook laten zien, dat een hechte band iets is waar wij voor staan. Daisy is aan de slag gegaan en heeft onder andere onderstaande foto als voorbeeld gebruikt.
Lieve Sanya, voor mij blijf je altijd mijn beste meisje. Ik mis je nog ontzettend en op deze manier kan ik je nog meer een eerbetoon geven dan ik al had gedaan. Jij bent het voorbeeld van samenwerking, harmonie en plezier. Dikke knuffel, Miranda.