Miranda Dik winterdekbed! 100% Ik slaap er nu namelijk ook altijd onder, ook met 35 graden buiten. I love it! Appen of Bellen
Miranda Efteling! Gitaar spelen met je favoriete bandlid of een dagje op stap met je favoriete acteur
Elastiek Ehhh beide? 😂 Aangezien ik geen kaas heb gegeten van gitaar spelen kies ik voor een dagje op stap. (Met Tyler Hoechlin dan denk ik 🤤) Meedoen aan Expeditie Robinson of Wie is de mol?
Elastiek Ik denk krijgen, omdat ik het heel moeilijk vind om leuke cadeau's te verzinnen. Als ik wel een leuk idee heb kan ik niet wachten om het te geven. Dus een combinatie van denk ik. Planten of bloemen?
Miranda Planten! Gaan langer mee en kunnen ook bloemen in zitten 😁😂 Een kopje warme chocomelk drinken terwijl je naar buiten naar de sneeuw kijkt of spelen met een pony voor de slee in de sneeuw!
Miranda Elastiek Nep, vanwege die naalden die uitvallen en een nepperd kun je al maanden van te voren opzetten en heel lang laten staan en is veiliger met kindjes. Maar de geur van een echte is wel heel fijn! Gourmetten of Pizzarette?
Sssimonee Ligt eraan wat het is... Doe veel in de airfryer maar frietjes en snack gaan nog lekker in de frituurpan. Kleine of grote auto?
Miranda Uhm, een kleine want ik ben zelf niet zo groot. Een uur schoonmaken met super leuke muziek op of een kwartier moeten wachten op niets met van die liftmuziek
Sssimonee Uur schoonmaken met leuke muziek. Heb je meteen wat nuttigs gedaan... En ik houd niet van wachten..... Voor de expeditie liefhebbers. Kay of Dennis naast Nicolette als presentator