Taras-avonturen Wel, omdat mijn familie dit viert, maar geef mij maar kerst. Bijgelovig of niet bijgelovig?
Taras-avonturen Na mijn werk. Voor het werk doet mijn lieve stalgenoot, die altijd wat later begint. Bijrijder / verzorger of niet?
Miranda Niet, heb het altijd wel gehad maar dan in de vorm van een vriendin die mee gaat. Nu is het familie, maar geen buitenstaander meer. Sleeën of Skiën?
Taras-avonturen Dan toch sleeën. Lijkt mij zo leuk om een keer een slee achter Tara te binden… in mijn gedachten dan… in real life zal het wel niet zo grappig aflopen ben ik bang… Gedicht of surprise?
Miranda Gedicht! surprise hoeft ik nog niet te maken (kindjes vieren nog uitgebreid Sinterklaas) Sinterklaascadeaus of kerstcadeaus?
Amanda Kerstcadeaus. Maar dat komt omdat ik cadeautjes onder de boom zo gezellig vind staan. Huis vol planten of geen plant in huis?
Taras-avonturen Amanda helaas ben ik zeer slecht met planten thuis, die gaan mij altijd dood, dus heb ik helaas de vensterbanken vol staan met nep planten. Nieuwe outfit voor de feestdagen of heb je nog genoeg leuks in de kast hangen?
Amanda Genoeg leuks in de kast hangen. Maar ik moet zeggen dat ik ook niet echt een feestbeest met bijbehorende outfit ben. Een spijkerbroek voldoet ook met familie etentjes zeg maar 😄 Serie bingen of film kijken?
Miranda Uhm.. dan maar kleur en glitter. Dan vindt mijn dochter mij heel leuk denk ik 😆 Thee met of zonder suiker?
Amanda Als ik echt moet kiezen, dan een luie vakantie. Maar liefst een combi van beiden. Onder actief verstaan wij overigens cultuursnuiven, niet per sé fysiek actief. Maar dingen bezoeken enzo. Denker of doener?
Doordraver Schaatsgekte. Dat levert vaak minder gevechten en inzet van de politie/ME op 😛 Wintersportvakantie of Strandvakantie?
Miranda Oef, uhm ik denk dan toch wintersport. Gewoon sleeën en voor de haard zitten telt ook toch 😂 Losse regenjas en regenbroek of een heel regenpak?
Taras-avonturen Los. Al draag ik het nooit… voor paardrijden heb ik een hele lange regenjas. Haard of vloerverwarming