Sssimonee Minst helder... S'avonds is het zo fel aan de ogen anders. Online shoppen of lekker in de stad rondstruinen
Miranda Aan het bos π³π‘ Keihard werken en eerder vrij zijn of heel rustig aan doen en op de normale tijd vrij zijn
Miranda Ooh jeetje, nou dan maar keelpijn. Elke keer een fortuin kwijt zijn aan tissues is ook niks π Hele dag zonnen in de tuin of de hele dag spelen in de tuin (zwemmen, schommelen etc)
Taras-avonturen Hele dag spelen in de tuin denk ik dan maarβ¦ ik ben niet zo goed in stil zitten π Merrie of ruin?
Taras-avonturen In verband met mijn dieet moet ik helaas voor gekookte eieren gaan⦠Heartland of Free Reigns?
Taras-avonturen Monopoly, bij ganzenbord kom ik altijd weer op het vakje: ga terug naar start⦠Op vakantie in eigen land of op vakantie naar het buitenland?
Miranda Oh lastig! Beide nooit geweest, maar dan trekt Groenland mij meer (eigenlijk vanwege de dieren π) Jurk of een rok met shirt
irislisette Is een broek geen optie π verschrikkelijk. Maar als het toch moet, dan maar een jurk. Baby of kleuter