Elastiek Aangezien ik op het moment een tosti eet, een tosti. Open haard in huis of alleen een verwarming?
Sssimonee Het liefste een openhaard. Maar helaas hebben wij alleen een verwarming. Een grote felle lamp of minder maar gezellige lichtjes
Miranda Oef, dan maar een kantoorbaan. In mijn vrije tijd dan maar lekker naar buiten. Ik ben niet zo'n buitenmens π (regen, sneeuw, wind, bleegh) Taart of vlaai
Miranda Oef! Dat is lastig, daar valt toch niet tussen te kiezen π± Dan Dobby maar vanwege z'n meerdere mooie acties en omdat hij schattig is. Film in de bios zien of film thuis kijken?
Tezzy Spaghetti, lekker een koude pasta salade van maken ππ Alleen nog maar water drinken of altijd frisdrank?
Elastiek Alleen nog maar water, ik drink toch bijna alleen maar water. π Wonen naast een vliegveld of naast een druk treinspoor?
Miranda Treinspoor, denk dat je daar wat sneller aan went π De hele dag tv moeten kijken of de hele dag buiten moeten zijn
Elastiek Hele dag buiten. Wonen in een dorp waar iedereen elkaar kent of een grote stad waar je niemand kent?
Sssimonee Ik woon nu in een stad waar niet iedereen elkaar kent. Dat bevalt mij prima... Het is alleen geen grote stadπ€£. De hele winter 10 graden met wind en regen. Of droog en zonnig tegen het vriespunt
Miranda Geen π Maar komt omdat ik toch niet heen zou kunnen en te moe ben atm π€£ Harde zijwind en dan onregelmatig of harde tegenwind maar dan regelmatig
Elastiek Harde zijwind. Om in het weer te blijven... Harde wind (zoals nu met de storm) of keiharde regen?
Miranda Oef lastig! Ik denk harde wind, maar meer omdat wij anders lekkage hebben in de serre. Beide zijn niet leuk π Een dag niet whatsappen of een dag niet op Facebook kunnen kijken